2 Eylül 2015 Çarşamba

etek.. burda 10/2014 106A

selamlar

resimdeki etek burda'dan.. çok güzel oldu.. kalıbın dikiş payları içinde, o yüzden kalıbı çıkarınca belini ölçün mutlaka.. eteğin pililerinin nasıl katlanacağını ayrıca anlatmaya çalıştım resimlerle, umarım yardımcı olur.. bir de ben ek olarak eteğin beline dantel diktim, çok yakıştı.. ikisi de aynı renk olunca şık durdu tabi..

kumaş ümraniye, dantel fatih çarşamba pazarı, maliyet 6 tl..

bu etek kardeşime hediye edilecek, güle güle giysin :)

kalıpta harflerle A,B,C,D ve E olarak noktaları belirledim, bu noktalar pilileri katlarken yardımcı olacak.. önce B'yi A'nın üzerine getirelim, sonra D'yi C'nin üzerine , E de D'nin üzerine katlanacak..















2 yorum:

  1. Eeee, hani dikemiyordun?? ben mi yanlış okudum?

    YanıtlaSil
  2. Bu ara dikemiyorum :) gerci oncesinde de sadece bi etek ve bi elbise diktim kol takmayi bile bilmiyorum o kadar acemiyim yani :) karnım çok büyüyünce dikiş kursunu biraktim e şimdi de zaman bulamıyorum dikiş için ayrı bi odam olsa belki ara ara dikerdim ama korkuyorum yere iğne falan düşer diye :) bebekten sonra sadece nevresim takımı diktim bikaç tane de paça boyu Vs. :):)

    YanıtlaSil