26 Eylül 2015 Cumartesi

Marmaris'te yunusla yüzmek..

bu gördüğünüz yunus özel bir havuzda değil, eğitimli değil, bu kareler film çekiminden de değil.. yunusa bu kadar yaklaşanlar ve dokunanlar çok cesur.. ben balkonda izlerken bile çok heyecanlandım :) inanılmazdı :))
marmaris çok güzel, önümüzdeki yaz gelin ve tatilinizi burda geçirin.. özellikle Maris Beach Otel i tavsiye ederim.. çünkü aynı manzaraya sahibiz :)
bu resimleri ben balkondan çektim..

haberlerde de yeraldı..
http://www.sondakika.com/haber/haber-dolphins-surprise-play-with-tourists-in-marmaris-7716370/

videosu için de buyrun buraya..
https://www.facebook.com/marmaristv48/videos/985271944844719/





4 yorum:

  1. çok heyecanlıydı :) görüşmek üzere..

    YanıtlaSil
  2. Harika bir görüntü, çok şanslısınız, kız kardeşim ve eşi uzunca bir süre görevleri gereği orada yaşadılar, çok seviyoruz bizler de:) Yunuslara denk gelmiştik uzaktan ama dokunanı görmemiştim. Çok güzel kareler:) Bu arada bloğunuz hayırlı olsun ve aramıza hoş geldiniz, sevgiler:)

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkür ederim, bu ara yayın yapamıyorum evdeki ufaklık yüzünden ama aklım hep blogda :)

    YanıtlaSil