7 Aralık 2015 Pazartesi

uçurtma avcısı, ve dağlar yankılandı..iki güzel kitap :)

mutlaka okunması gereken iki kitap .. her iki kitap da afganistan da geçiyor..
uçurtma avcısı nın filmi de çekilmiş, film de çok etkileyici ama kitap kadar değil.. gözlerimde yaşlarla okudum anne olduktan sonra daha bir duygusalım zaten :) şiddetle tavsiye ederim..
ve dağlar yankılandı iki kardeşin hikayesi.. zaman içinde hayatlarına dahil olan insanların da hikayelerine yer verilmiş.. 
yazarın üçüncü kitabını da alacağım.. eminim o da sürükleyici ve duygusal bir kitaptır.. 



4 yorum:

  1. Sen yazarın en güzel kitabını okumamışsın :-) Bin Muhteşem güneş'i de mutlaka okumalısın. İsmi gibi muhteşem bir kitap. Bence her kadının okuması gereken bir roman.

    YanıtlaSil
  2. :) sıra onda.. ucurtma avcisindan cok etkilendim gercekten.. bu ara örgüye daldım.. arada da kafes i okudum o da cok iyiydi ama eşim hiç beğenmedi :))

    YanıtlaSil
  3. ben de uçurtma avcısı ve bin muhteşem güneş'i okumuştum, sonuncuyu hala okuyamadım. şimdilik favorim uçurtma avcısı :)

    YanıtlaSil
  4. Sonuncuyu okuyunca da degismeyecek favoriniz.. tabi bence :) Ve dağlar yankılandı üçüncü sırada benim için.. ama ucurtma avcisi çok etkileyiciydi :) kafes i tavsiye ederim şiddetle ben çok beğendim :)

    YanıtlaSil