9 Mart 2016 Çarşamba

cekmekoy de kuaför :)

Merhaba :)
Çekmeköy de kuaför aramaya sonverdim.. çünkü buldum :)
saçımı kestirmeye karar verdiğimden beri aklımda hep Mehmet tatli vardi ama kendileri bi hayli pahalı .. kesim 120.. röfle 375.. fönü hatırlamıyorum.. 500 den fazla verecektim yani  sacim uzun olsa neyse de uzun da diil..
Bugün ufakligin saçını kestirelim dedik.. Cok terliyodu.. bi erkek kuaförüne gittik randevulu çalışıyormuş.. ardından yıldırım keskin e gittik erkek-kadin birlikteydik.. üst kata çıktık erkek kısmına bizimki bayıldı renkli koltuklar oyuncaklar.. saçını kesen arkadaş da cok ilgiliydi ve tecrubeliydi sağolsun yavaş yavaş korkutmadan kesti.. hatta bi parça saç da verdi ilk saçını saklayalım diye.. bizim hiç aklımızda yoktu saklamak.. iyi oldu.. fönü çalıştırmadan önce korkup korkmadığıni sordu ki korkuyordu deniz.. hiç korkutmadan urkutmeden deniz in saç kesimini hallettik.. tam çıkarken alt katta -bayan katı- baktım ki müşteri yok .. Tamam dedim imaj çalışmasına başlayalım :)
yıldırım keskin kuaför :)
Tuncay isimli çalışanları çok başarılı.. saçınızı hiç korkmadan emanet edin.. omuzlarımda BOP model kesti.. saçıma da koyu sarı balyajlar attı .. cok da saglam fön çekti. . Benim sacim ince telli ve kivircik zor fön tutar.. hemen bozulur.. bu yaziyi yazarken 6 saat gecmisti uzerinden ve hala saglam.. kesime bayıldım. . Yalan yok saçın rengi konusunda içimde bi tereddüt vardı.. Çünkü ilk kez boyadım saçımı :) bizimkiler çok  beğendi esim yakışmasa söylerdi o konularda çok açık sözlüdür. . O yüzden güvenirim :) gelelim fiyata kesim, balyaj, bakım, fön 240 tl..
Kesinlikle tavsiye ederim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder