14 Nisan 2016 Perşembe

Nicer dicer dilimleri bunlar..

Selamlar..
Su Nicer dicer i bi kez kullanmıştım sadece o da deneme amaçlı..
Kabaklar dolaba gireli iki hafta olunca bi çare bulmak lazım dedim.. en iyisi yaz günü kızartma ama evde bebek olunca yağlayıp fırına vermek en güzeli ve sagliklisi.. e ama onca kabak ve havuçları nasıl dilimlenmiş.. e bir yaşında bebek de cabası.. sağolsun sürekli pacamda.. aklıma önce rendeleyin ortasındaki dilimleme bıçağı geldi denedim ciddi güç istiyo bıçakla daha kolay dedim.. sonra bi anda Nicer dicer geldi aklıma ampul yandı resmen kafamın yanında.. allahım bi denedim mucize süper bişi ama sadece dilimleme aparatı tabi :) yalnız parmaklara dikkat çok keskin.. o kadar hızlı dilimleniyo ki dibine gelince dikkatli olmak lazım..
İşte resimler bi dahakine baharatlı cips yapıcam fırında:)



3 yorum: